برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

مشاوره خداداد به ستاره تیم ملی | پیشکسوت مشهدی مسئول بازسازی طارمی

  • کد خبر: ۱۸۳۳۹۲
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
مشاوره خداداد به ستاره تیم ملی | پیشکسوت مشهدی مسئول بازسازی طارمی
پیشکسوت فوتبال مشهد مسئولیت آماده سازی روحی و روانی مهدی طارمی را برعهده دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی طارمی ستاره بوشهری فوتبال ایران که در یک‌ماه گذشته مورد انتقاد شدید رسانه‌های ورزشی پرتغال بوده این روز‌ها در اردوی تیم ملی فوتبال حضور دارد و عملکرد او در بازی با بلغارستان به خوبی نشان داد که این بازیکن با روز‌های اوجش فاصله زیادی دارد. حالا امیر قلعه نویی که با انتخاب خداداد عزیزی به‌عنوان مشاور و البته به نوعی کمک خودش، نقد‌های زیادی را درخصوص عملکردش می‌دید، پیشکسوت فوتبال مشهد را مامور بازیابی دوباره طارمی کرده است.


تصاویر منتشرشده از اردوی تیم ملی به خوبی نشان می‌دهد که خداداد عزیزی در بازه‌های زمانی مختلف با طارمی خلوت کرده و نکاتی را به این بازیکن متذکر می‌شود. مشاور فنی تیم ملی از مهاجم تیم ملی درخواست کرده دربرابر این انتقادات سکوت کند و به بازی‌های خوب برای پورتو و تیم ملی ادامه دهد و در ادامه راهی یک تیم بزرگ‌تر شود. مهدی طارمی به حرف‌های خداداد گوش کرده و پاسخی به این انتقادات نداده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->